Popis pracovní činnosti:
- Dohled nad interní logistikou – plánování a koordinace materiálových toků v rámci závodu.
- Kontrola skladových zásob a dohled nad inventurou, optimalizace zásob s cílem snížení nákladů.
- Personální vedení týmu skladníků a interní logistiky, včetně motivace, školení a rozvoje zaměstnanců.
- Pravidelné inventury zásob, vedení záznamů a reportování nadřízeným.
- Zodpovědnost za dosahování odpovídajících výkonů a efektivitu vytížení pracovníků.
- Zajištění efektivity procesů a zefektivňování skladových procesů a interní logistiky.
- Zajištění bezpečného pracovního prostředí a dodržování BOZP a požárních předpisů.
- Koordinace mezi oddělením logistiky a dalšími odděleními v rámci závodu.
Požadujeme:
- Minimálně SŠ vzdělání.
- Praxe v řízení a logistice.
- Znalost práce s PC (Microsoft 365).
- Znalost AJ nebo NJ slovem i písmem výhodou.
- Schopnost vést kolektiv cca 40 zaměstnanců
- Komunikativnost, týmová spolupráce.
- Organizační schopnosti, spolehlivost, svědomitost.
- Časová flexibilita, odolnost vůči stresu.
Nabízíme:
- Práci v silné a stabilní společnosti.
- 1x ročně navýšení mzdy.
- Příspěvek na stravování.
- 5 týdnů dovolené.
- Roční a vánoční prémie.
- Cafeteria benefity.
- Věrnostní a jubilejní odměny.
- Příspěvek na penzijní připojištění.
- Jazykové a odborné vzdělávání.